loading...
بیرصدا
مقدم بازدید : 9 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضاصادقی و شهاب رمضان به نام با تو میخندم به همراه متن

وقتـــــــــی از دور میای

دلـــــم مــــــــــــی لرزه

حس چشــــــمات به همه

دنیا مــــــــــــــــی ارزه

وقتی از دور مـــــــــیای

هــــــــــوایی میشـــــــــم

خالی از دلتنگـــــــــی و

تنهایــــــــی میشــــــــــم

راحتم کن از تنهایـــــــی

بگو همیشه اینجایــــــــی

از چشــــــم من تو وارث

زیبایی این دنیایـــــــــــی

با تو به دنیا مــــــی خندم

تویی امـــــــــــــــید آیندم

به عشق تو عاشـــق شدم

فقط به تو دل مـــــی بندم

یه عمره منتظــــــــر شدم

چه خـــــــــــــوبه انتظار

نذار دلی کـــــــــه عاشقه

مونه بـــــــــــــی قرارت

تمام زندگــــــــــــــی من

فدای اون نگاهــــــــــــت

خیره میشــــــم به آسمون

به عشــــــق روی ماهت

راحتم کن از تنهایــــــــی

بگو همیشــــــــه اینجایی

از چشـــــــم من تو باعث

زیبایی این دنیایــــــــــــی

با تو به دنیا مـــــــی خندم

تویــــی امــــــــــــید آیندم

به عشــــق تو عاشق شدم

فقط به تو دل مــــــی بندم

راحتم کن از تنهایــــــــی

بگو همیشــــــــه اینجایی

از چشــــــم من تو باعث

زیبایــــــی این دنیایـــــی

با تو به دنیا مــــــی خندم

تویــــــــی امـــــــید آیندم

به عشق تو عاشـــق شدم

فقط به تو دل مـــــی بندم

فقط به تو دل مــــــی بندم

 

 

جهت دانلود روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید

320

128

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 699